Google AdWords oglašavanje

Ostvarite Google bonus

Mi smo

Google AdWords partneri


u Češkoj, Slovačkoj,
Švedskoj, Finskoj, Rumunjskoj,
Litvi, Latviji i Estoniji

Nudimo kreiranje, pokretanje, razvoj i upravljanje Google AdWords kampanjama za oglašavanje tvrtki. Naši stručnjaci pobrinut će se za cjelokupno oglašavanje u Google AdWords kampanjama, od kreiranja Google AdWords računa i vrste reklamnih kampanja koji najviše odgovaraju klijentovim ciljevima. Također osiguravamo učinkovito vođenje reklamnih kampanja, odabirom pravih ključnih riječi, dizajniranjem oglasa koji je najprikladniji za ciljanu skupinu po izboru klijenta, optimizacijom i tumačenjem rezultata dobivenih tijekom AdWords kampanje.

  • Što je Google AdWords oglašavanje?
  • Kako Google AdWords radi?
  • Google AdWords daje trenutne rezultate
  • Kako ćemo surađivati/izvesti/upravljati Google AdWords kampanjama?
  • Prednosti / Značajke Google AdWords i internet oglašavanja

Što je Google AdWords oglašavanje?

Google AdWords je online program za oglašavanje kojeg nudi Google, i jedan je od najčešće korištenih vrsta Pay Per Click (PPC) oglašavanja trenutno dostupnih na internetu. AdWords kampanje su najučinkovitiji instrument za postizanje trenutne vidljivosti Vašeg oglasa na internetu, osiguravajući najbržu i najstabilniju online prisutnost. Vaša tvrtka će biti trenutno poznata, a Vaša ponuda, proizvodi ili usluge će u rekordnom vremenu privući posjetitelje / klijente na Vašu web-stranicu.

Kako radi Google AdWords oglašavanje?

Google prikazuje 3 sponzorirana oglasa u središnjem dijelu stranice pretrage, na vrhu, prije rezultata organske (klasične) pretrage te određen broj oglasa desno na stranici. Sponzorirani linkovi su bolje pozicionirani i obilježeni s podlogom u boji.

Važno! Uz kupnju bilo koje vrste Google AdWords oglašivačke kampanje, dobivate 30% popusta po izboru na www.zutestranice.hr (Vrijedi samo za nove ugovore).

Google AdWords daje trenutne rezultate

Google AdWords daje prioritetnu prisutnost na Google-ovoj stranici pretraživanja, višestruko uvećavajući mogućnost da potencijalnom klijentu budu dostupne reklame/oglasi, budući da se svaki prikaz pojavljuje u skladu s pretragom svakog pojedinca koji traži neku određenu vrstu proizvoda ili usluge. Preko “PayPerClick” odabira, naplaćuje Vam se samo kada netko klikne na Vaš oglas, tako da će svaka kuna potrošena na AdWords dovesti potencijalne klijente na Vašu web-stranicu.

Kako ćemo surađivati/izvesti/upravljati Google AdWords oglašivačkim kampanjama?

Svaki klijent će imati svog Google AdWords menadžera računa koji će utvrditi, zajedno s našim klijentom, ciljeve i strategiju oglašivačke kampanje. On će konstantno pratiti i optimizirati reklamne kampanje. Određivanje ciljeva oglašivačke kampanje – npr. – Što klijent želi? Povećati promet na svojoj web-stranici? Povećati svoje prodajne rezultate? Poboljšati svoj imidž na tržištu? Promovirati svoju novu web-stranicu? Određivanje ciljane skupine – npr. - tvrtke, pojedinci, skupine birane prema različitim kriterijima: mjesto, dob, interesi, itd. Odredit ćemo zajedno s klijentom budžet za AdWords kampanju i njezinu vrstu (ekonomičnu, balansiranu ili agresivnu).

Kreiranje i pokretanje Google AdWords oglašivačke kampanje:

Mi kreiramo Google AdWords račun te identificiramo ključne riječi i tekst prikladan davanju prioriteta unutar prikaza oglasa; Mi odabiremo uređaje na kojima će oglas biti prikazivan (laptop, tablet i mobitel) sukladno klijentima na koje se cilja; Mi pokrećemo Vašu kampanju na Google prikazivačkoj i pretraživačkoj mreži.

Trajno praćenje i optimiziranje:

Mi kontinuirano pratimo ključne riječi i tekst koji su najbitniji za osiguravanje uspjeha kampanje, u isto vrijeme uklanjajući i ispravljajući sve što se pokaže neučinkovitim;

Mi kontinuirano optimiziramo početne postavke kako bi dobili najbolje moguće rezultate kampanje.

Trajna izvješća o pokazateljima uspješnosti kampanje:

Mi generiramo izvještaje prilagođene Vašim potrebama i šaljemo ih na način kako ste Vi odredili na početku naše suradnje. Osiguravamo trajno savjetovanje tijekom radnog vremena ureda.

Prednosti / Značajke Google AdWords kampanja

Na Google-u se dnevno registrira preko 5.9 milijardi pretraga (statistički podaci za 2013. godinu u stvarnosti su u trenutnom porastu). Vaš oglas će doći do potencijalnih klijenata na najjednostavniji i najdjelotvorniji način, prikazujući se postavljen na prvoj stranici rezultata pretrage na Google-u; Oglas se prikazuje samo onim klijentima koji pretražuju ključne riječi relevantne za Vaš oglas. Vi plaćate samo onda kada netko posjeti Vašu stranicu klikom na Vaš oglas.

Važnost: Vaš oglas odgovara ključnoj riječi koju upisuje potencijalni klijent, jer cilja aktivna pretraživanja na tražilici, budući da je savršeno prilagođen potrebama korisnika;

Brzina: Vaš se oglas prikaže trenutno;

CPC (Cost per Click): Vi plaćate samo onda kada korisnici kliknu na oglas, puka prikazivanja Vašeg oglasa su besplatna;

Kontrola troškova: potpuna kontrola nad zajednički utvrđenim budžetima;

Učinkovito usmjeravanje: Vi odlučujete u kojem zemljopisnom području, kome i kada ćete prikazati svoj oglas;

Brojčano iskazani rezultati: detaljna statistika o učincima Vašeg oglašavanja;

Prilagodljivost: možete stalno prilagođavati Vaše kampanje kako bi se oglašavali sukladno dinamici online tržišta;

Multi-Devices: korisnici vide Vaš oglas bez obzira na uređaj kojeg upotrebljavaju (laptop, tablet ili mobitel)

Troškovi Google AdWords kampanja

Troškove Google AdWords kampanja određuje nekoliko čimbenika, kao što su konkurencija/djelatnost, raznolikost proizvoda/usluga, strategija i naravno, financijske mogućnosti klijentove tvrtke. Što je Vaša konkurencija veća, to će cijena za Google AdWords oglašavanje biti veća kako bismo usmjerili klijente na Vašu web-stranicu. Nema gornje ili donje granice, umjesto njih postoji granica do koje Google AdWords kampanje postaju isplative i učinkovite za svakog klijenta, i to je razlog zašto, nakon utvrđivanja strategije i svih elemenata AdWords kampanje, zajednički gradimo mjesečni budžet.

Važno! Uz kupnju bilo koje vrste Google AdWords oglašivačke kampanje, dobivate 30% popusta po izboru na www.zutestranice.hr (Vrijedi samo za nove ugovore).

Molimo Vas, kontaktirajte nas u vezi Google AdWords oglašivačkih usluga:

TE-mail: office(at)adwords-kampanje.hr